GRYMT GYMPASS

Nu har jag precis kommit hem från gymmet och är ganska slut i kroppen, mina benhinnor
vill inte som jag vill och jag börjar ledsna på mina ben. Förstår inte varför för jag har tränat
ett bra tag nu så jag tycker det borde bli bättre, MEN ICKE. Men det gick faktist för övrigt bra och
det är lika roligt att komma dit och träna. Jag hoppas det börjar synas att jag faktist tränat
sten hårt nu. Ja måste ha väldigt låg ämnesomsättning eftersom det tar långggggg tid
innan man märker något. ATTANNNSSS BANANER. Men men va ska man göra...
PS vet ej vad jag gör för MIN på kortet. men jag tar i :) tungt vettuu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!