KÖRDE SLUT PÅ MIG SJÄLV !!

Har precis kommit hem från gymmet då och körde riktigt hårt idag, jag skojar inte om jag kommer bli sängliggande hela dagen i morgon. FYFASEN körde ben i dag också så jag trodde jag skulle dö där. Körde på crosstrainen tills jag verkligen inte orkade något mer. Även biceps och triceps, det var riktigt skönt och idag kändes det att man tränade. Puschade på mig själv idag hela vägen och slutade inte när jag verkligen inte orkade något mer. Fick super bra tips av sophie så nu ska jag verkligen använda mig av dem och se om det fungerar bättre:)  HEJ HOPPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!