Hej hoppp

Nu var det en jädra bra tag sen jag tränade, har verkligen haft fullt upp i skolan och det har inte alls funnis någonting med bloggandet. Men jag måste verkligen ta mig tid nu för snart är det UF mässa i sandviken. Men idag helt spontant så tog jag en lång prommis på ca 1 timme. DEt var så otroligt skönt, de var så fint väder och det är verkligen en härlig känsla att gå en promena när det är riktigt fint väder och bara se allting runt om kring. Tänk att jag just skrev de där :) man ser betydligt mer av allting än när man sitter i sin skrot bil hela dagarna lång. Jag tror att den enda frisk luft jag får är när jag går till och från bilen. KATASTROF.så jädra lat , jag skulle aldrig ha skaffat köörkort då hade man inte behövt tänka på sina kilon. DÅ hade man varit smal eller hur. NU sitter jag här med mitt körkort och kommer se ut som ANNA BOOk snart :) nä skoja bara, nu slaktar jag mitt körtkort och ska köpa mig en cykel. vilka ideer men nu ska jag inte åka nå mer bil på hela sommaren utan bara ta cykel. Jädrans vad smärt och smidig man kommer bli då mm :) Men promenaden var det BÄSTA på hela dagen :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!