JOBBIGT CYKELTUR

Cyklade till stan idag som vanligt för att hämta ut min studentmössa :) allting gick bra och det var skönt att cykla, härligt med frisk luft. Men sen så ringer mamma då var jag mer än halv vägs hem och hon frågar om jag ska med och handla. Tänkte att det lät lite roligt än att bara sitta hemma och höka. Mamma bor på andra sidan stan så det var bara att vända på pedalerna och cykla hem till mamma. När jag nu cyklar och är bara några meter från mammas hus så kommer jag på att jag inte matat katten. Då var jag nästan hemma hos mamma, ringde henne och sa att jag inte kunde följa med och vände IGEN och cyklade hem med motvind hela jädra vägen. ÅÅ fyfan va less jag blev då. Seriöst hade bara uppförs backa hem också. Mina ben var fördärvade. ALDRIG MER....

Kommentarer
Postat av: ola

Bra jobbat Johanna!

2012-03-24 @ 11:24:50
Postat av: Mikael

Hej, Modemannen här!

Jag hoppas jag inte stör, men tänkte bara fråga om du har lust att hjälpa till för jag skulle verkligen behöva det! Har du något intresse av ett Modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer så klart. Om du vill ha mer läsare som tycker om mode till din blogg så kan du alltid göra ett seriöst inlägg i forumet. Men om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor kram från Mikael

2013-01-03 @ 18:33:11
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!