Nya roliga träningsmetoder

Nu har jag börjar cykla som en tok, den där cykeln rullar hela tiden. det är skönt att man har kommit på lite nya tränings metoder än att gå på det där gymmet, som börjar bli det mest ut tjattade i världen. Det är faktiskt riktigt skönt att cykla och skippa den där jäkla bilen. SÅ nu är jag nöjd med att jag äntligen börjar träna igen. kanske detta håller nu och visar resultat. ANnrs jäklans :( aa men nu ska jag ta min cykel och dra iväg och handla. Jag tänker ta en extra lång sträcka och handla på e center i stället. Å herregud hur ska de sluta. :)

Kommentarer
Postat av: gi metoden sajten

Kul att hitta träningsformer man trivs med.

2012-05-28 @ 08:52:53
URL: http://dietprogram.se/gi-metoden/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!