21/11

IDAG var jag på gymmet, super skönt var det men det kändes verkligen att jag inte har tränat på ett tag, jag tränade bara på crosstrainer idag eftersom jag börjar med en mjukstart så jag inte får världens träningsvärk. Trodde mina ben skulle lägga av där ett tag. Dem första tio minuterna kändes som att sitta i ett skithus, men så småningom när jag började komma in i det hela så gick det bättre. Men jag blev förvånad själv att jag orkade så lite, hur dåligt tränad kan man va igentligen. Men nu när jag märkte det så vill jag bara fortsätta och träna mera och mera.
Det var dock lite ovant att träna på det nya gymmet eftersom jag är van med det gammla men jag tror det här blir fint fint.
:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!