23/11

Aaa idag blev det gymmet efter skolan och det gick så bra jag sprang på löpandet i en timme och utan att få ont i benen osv. Det gick förvånatsvärt bra idag och det känns riktigt roligt att träna :P Det känns så bra att man ser fram i mot att träna igen, det var ett tag sen man Kände så. Att kunna springa i en timme men lite olika hastigheter utan att bli så trött tycker jag är frukansvärt skönt. Nu börjar det bli bra de här.
Men jag måste bara berätta att när jag hade sprungit ett tag så började löparbandet låta typ gnissla och det lät konstigt, jag brydde mig inte mer om det och fortsatte. Men efter en stund så lät det nå så fruktansvärt och det lät som hela rullbandet skulle flyga i luften alla så klart kollade på mig och så fruktansvärt pinsamt. Ja trodde vell att jag skulle dö där ett tag men jag bytte löparband och fortsatte bara hihi. Hur det kan bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!