6/11

Idag har jag varit lat som vanligt och har inte tränat, men jag har nu funderat hela dagen om jag ska testa nutrilett i en månad och se om jag går ner något så man får en bra kick start så man kommer igång någon gång. De går lite segt nu och jag börjar tröttna på de här nu måste jag göra någonting åt detta. Jag har inte ätit så mycket onyttig mat eller godis det är mest att jag inte orkar gå ut å gå och springa. Känner inte för det och speciellt inte när jag har haft lov har haft otroligt mycket att göra har nästan pluggat varje dag pga nationella. jag var tvungen att priotera bort träningen för skolan den här veckan. Men jag tänker nog testa det och se om jag bara går runt och är hungrig eller om det funkar någorlunda.
Imorgon väntar gymmet på mig och då blir det hårdträning. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!