28/9 SLUTA RÖKA

Okej jag har nu slutat röka, helt otroligt jag tog ett rejält snack med mamma och nu har jag verkligen bestämt mig för att sluta röka och jag vet att jag kommer klara det. Jag vet även att det kommer bli tufft men jag har köpt nicotin pepparmint spray som hjälp och den funkar riktigt bra. Nu håller jag tummarna och jag ska hålla detta, jag kommer skriva ut en gång i veckan och berättar hur det går. Jag har försökt att sluta röka många gånger men nu har jag verkligen bestämt mig och jag känner en helt annan motivation nu än dem andra gånger jag försökt sluta. HÅLL TUMMARNA FÖR MIG :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!