SLUTAT RöKA

Nu var det länge sedan jag slutade röka och min andning är så mycket bättre och jag har faktist inte mått så bra i min kropp så som jag gör nu efter jag slutade röka det är fantastisk skönt och jag är glad att jag slutade nu innan det var försent.
när jag slutade röka så kände jag redan från början att jag kommer fixa det här och det ligger bara i psyket att man måste verkligen tänka att man klarar detta då blir det inte sådant problem. Jag trodde det skulle vara mycket svårare att sluta röka än det var men än är jag inte igenom men jag har slutat med nicton pepparmint sprayen men den är verkligen till stor hjälp i början, men nu har jag slutat helt med den för att jag känner att jag inte behöver den.
Men det jag känner är att när man går ut och festar att röksuget blir mycket starkare än vanligt och det blir mycket svårare men när jag känner de där riktiga röksuget när man är ute på krogen så brukar jag prata på med någon kompis och försöka inte tänka på det, även allmänt försöka tänka på någonting annat, det brukar funka riktigt bra. :)
Men jag är stolt att jag klarat det och det känns riktigt underbart att få visa alla som inte trodde att man skulle klara det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!