1/12

Kom precis hem från gymmet, å fyfasen vad jobbigt de var idag orkar inte lyfta mina ben. Det blir tyngre och tyngre för varje dag som jag tränar men ja hoppas det vänder :) Men det känns endå skönt att gå till gymmet och svettas av sig allting, nu är det endå lättare att komma iväg och jag trivs väldigt bra där, trevliga folk och däremot mycket fräscht. SÅ BRA
Men däremot blir jag ARG varför är det så svårt för min jädra kropp att gå ner vad är problemet, jag kombinerar styrka och kondition men har inte gått ner så mycket. Äter nyttigt men nåt fel är det KOM GÄRNA MED TIPS :)
Det blev en liten paus i omklädningsrummet helt sluttttt ...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!