10/10

jag hann knappt komma innan för dörren förns träningskläderna var på och orsaken till detta var att jag inte alls hade lust att springao och var allmänt trött bara men jag tänkte jag springer och sedan har jag hela dagen att slappa och sova en stund.
jag vet inte vad som är fel på min kropp men innan jag började röka och fick en dålig livsstil så var jag riktigt vältränad och tränade minst 6 dagar i veckan. Men nu när jag ska ut och motionera så får jag ont överallt i ryggen och mina vader speciellt dom. Å herregud vilken smärt förstår inte. men genom när jag får ont så får jag en annan vilja och motioviation och tänker bara det här ska jag träna bort och de här ska inte få stoppa mig att uppfylla mina mål så är det bara. men det tar verkligen emot men jag känner att det blir lättare och lättare att springa och jag orkar springa längre stäckor varje dag.
Det blir bara en positiv uveckling men även så känner man vad har man gett sig in på men den jag ska försöka få en ennu bättre inställning och ska bra tänka att jag kommer att lyckas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!