11/10

har precis kommit innan för dörren efter en springtur genom staden. Men idag tog det emot jag var pigg i kroppen och väldigt taggad på att springa men min kropp säger ifrån, antingen så har jag överansträngt mig eller så orkar inte mina ben längre. jag hann inte så långt förns det börjar krampa i benen och var tvungen att vila. Alltid så har jag försökt att träna bort smärtan om jag har ont och oftast har det fungerart men det gör det inte nu. Har ont i benhinnorna och jag hoppas det inte är något farligt så det hindrar min träning.
OKEJ nu har jag en väldigt irreterande sak att berätta och det är att jag har gått upp 4 KILO ja tror jag blir galen, va är det för fel jag har tränat stenhårt i nästan två veckor och har inte gått ner ett kilo. Ååå va less ja blir men jag pratade med mamma om det och jag äter såna protein drinkar som hon tror att jag går upp av att jag får för mycket protein i kroppen som inte kroppen hinner med att förbränna och det kan göra att jag går upp. men alltså hallå så mycket som man kämpat och bara går upp va är de här, nää nu tänker jag i alla fall sluta med de där protein grejsen och forstätta min vanliga träning utan tillskott. det orsakar massa problem bara.
Men träning rullar på och jag ska bara försöka få igång mina ben så dem inte värker så mycket så jag kan träna på hårdare nu efter att ha gått upp. Men all träning är inte förgäves jag har fått en otroligt bättre kondition och orkar mycket mer än förut. så det är något positivt med det hela. Men nu tänker jag sluta med proteindrinkarna och forsätta med min träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!