11/10

Aa man sitter nu i skolan men jag tog ett träningspass på rasten på ungefär 40 minuter i gymmet. Riktigt skönt det faktist att få träna av sig så man orkar med alla lektioner sen :) Jag körde bara löpning på rullbandet för jag vill inte göra nå mer styrka man blir nästan som en biff åå vem vill se ut så när man är tjej njaa. Jag fokuserar på att träna konditionen och löpning, det är nog mest min grej.
Men jag har kommit fram till en mycket bra sak och det är verkligen att man måste hitta sitt sätt att träna på och vad man själv är intresserad av för annars blir det fruktansvärt tråkigt. jag brann för fotboll och innebandy fotboll men jag känner nu att jag aldrig skulle orka springa och hålla takten med dem längre å herregud nej. Därför försöker jag träna upp mig så mycket som möjligt innan jag kanske börjar träna med mitt lag igen. Man vill gärna inte komma dit hur otränad som helst hur fånigt blir inte de. Så jag har bestämt mig att träna så pass mycket jag kan så jag kommer upp på samma nivå som jag var förut. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!