13/10

idag tog jag en lång promenad med mamma, jag kände att mer orkar jag inte idag. Har varit allmän trött och kände inte alls för att springa idag. Vi gick i ganska raskt takt och vi gick nog ungefär 5-6 km. Mina vader börjar säga ifrån och dem gör så fruktansvärt ont. Mamma säger att det beror på rökningen och att man tränat bort det, men jag har nu tränat i några veckor och det blir inget bättre  så konstigt tycker ja. Men jag tänker kämpa på och ja ska inte få upp något mer. Fattar inte hur jag kan gå upp av att träna. Ja blir så arg men men, träningen är inte förgäves utan jag har fått mycket bättre kondition. Men jag känner ibland nästan tvång att ut och springa fast man egentligen inte orkar men jag går ut endå och man ångrar sig verkligen inte efteråt. Men eftersom jag känner nu att min kropp säger ifrån så tar jag det lite lugnare och försöker ut och gå istället för att springa. Men nu jäklans ska jag vila upp mig sen imorgon blir det det hårdträning på både gym och ut och springa senare på kvällen så ska jag även ta en promenix med mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!