18/10

Idag har jag inte tränat någonting och inte söndag och måndag heller. Jag har verkligen legat på latsidan ett tag, det spöregnar nu och känner inte alls för att ut och springa, jag kommer även inte på någon annan träningsmetod den här tidpunkten på kvällen.
Men jag har ätit bra idag har ätit sallad till lunch och gröt till middag mums :)
Men i morgon blir det löpning, hårdträning för att jag har fuskat nu i tre dagar. Så det är bara att ta igen det så nu tänker jag köra två pass på en dag för att träna hårdare.
Jag funderar även på att äta soppor som ersätter en måltid för att hjälpa till lite på vägen för att gå ner i vikt men jag tror jag kommer svälta ihjäl och dö.
Men jag ska försöka i några veckor och se hur det går kommer skriva ut resultatet och produkten jag kommer använda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!