20/10

snart ska jag ta mig en långspringtur, har även köpt mig ett par nya träningsbyxor som är väldigt snygga det känns bra att man kan belöna sig själv för att man har tränat hårt. Så det ger mig en liten pusch och alltid när jag har köpt något nytt så måste jag bara testa det på en gång, så snart inviger jag mina nya byxor och tänker gå ut å springa.
Det känns ganska jobbigt att man ska ut och är inte alls på humör, känner mig så lat och vill bara ligga i soffan, men jag måste ut.
Det känns också jobbigt att jag har tränat så mycket men det har inte hänt någonting har varken gått upp eller ner, men jag har legat lite på lat sidan.
Jag fick tips från min lärare idag,  jag har nu tänkt på att börja med gi metoden och de tipset fick jag från min lärare som rekommenderade fredrik pauluns gå in på www.pauluns.se
jätte bra tips om dieter och maträtter.
Tänkte laga hans recept i två veckor kommer skriva ut vad jag tillagar och om det blir någon förändring viktmässig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!