3/10

Aa idag har jag tränat riktigt hårt jag har även varit rökfri i 5 dagar och det går bra men man få verkligen kolla bort när man ser någon röka och jag har nog aldrig ätit så mycket morötter som jag gör nu :DMen jag har väldigt bra stöd från min mamam som kommer med väldigt goda råd och man det kommer alltid vara folk som röker i sin omgivning och det är bara att vänja sig efter. Men det funkar men i alla fall jag har sprungit 7 km med sophie idag som är min bästa vän, som även är något mer vältränad än mig och det känns inte så bra och man vill gärna prestera mer än vad man kan, men hon stöttar mig så otroligt mycket och puschar på mig så jag orkar mera, det känns otroligt bra att man har flera personer som verkligen stöttar än och tror på en att man klarar detta, det behövs verkligen. Men men senare på kvällen så tog mamma och jag en jogging tur på ungefär 4 km, mamma och hennes sambo gick mest men jag joggade en bit och joggade tillbaka till dem och forsatte så, det var en mer lugnare tur än den på dagen för då hade jag mjöksyra i varenda kroppsdel. Nu kunna jag bestäma lite mer mitt egna tempo och hur mycket jag orkade prestera. Men nu sitter man i soffan och känner att man verkligen har presterat otroligt bra och jag känner mig så nöjd sådan känsla är det bästa som finns att man verkligen är nöjd med sig själv och att man gjort något bra för sig själv. Men nu ska jag slappa ett tag vid soffan hejsss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!