4/10

Efter jag slutat skolan så var jag ganska rastlös och tänkte att nu ska jag ut å springa, hann inte så långt förns mina ben och vader började krampa. Jäklans va ont de gjorde men jag tänkte att det ska inte få hindra mig att springa mina km aldrig men det gick inte. Pågrund av rökningen så har det blivit någon ting i mina vader om det nu hetta åderförkalkning som min mamma sa eller vad det nu var men ont gör det och ser nu att rökning inte bara har skadat mina lungor utan också min kropp fysiskt. Men det går att träna bort och det ska jag också göra. Men bara efter dem här dagarna så känner jag att jag orkar mera än första gången men nu var det min kropp som sa i från istället.
Jag har inte vägt mig ennu så jag vet inte om träningen har gett någor reslutat men jag får se efter veckans slut då tänker jag väga mig då ska jag minst har gått ner 4 kg :D tror ni jag klarar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!