5/10

AA idag sprang jag ungefär 5 km och körde lite intervaller på samma gång så man får upp kondititionen. aa det var ju lika jobbigt som alla andra gånger jag springer. herregud varför ska det vara så jobbigt och man andas som om man aldrig har rört på sig någon gång. men nu inser jag verkligen var rökning har gjort med min kropp. Men det
jag blir riktigt arg på är att jag vägde mig idag och har gått upp två kilo shiitt. Jag vet ju själv att jag inte har fuskat någonting men det är säkerligen rökning som gör att man går upp, för enligt fakta så minskar fettförbräningen med 10% och då får jag kämpa ennu hårdade för att gå ner i vikt men jag tänker fasen inte ge upp nu när jag har kämpat och sprungit varje dag. Så något resultat måste det visa om några dagar. så äre bara :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!