9/10

Jag sprang vanliga rundan som jag springer nästan varje dag och den är ungefär 5 km , men idag var jag inte lika motiverad att springa vela helst ligga hemma i soffan, men jag fick lite dåligt samvete så jag satt på mig träningskläderna och sprang på men jag tycker att det är konstigt att man får dåligt samvete för att inte träna en dag men det kanske blir så efter ett tag vemvet.
men jag kände i hela kroppen att jag inte orkar ta många steg men jag kände även att det var så skönt att bara svettas bort allting.
Men jag sprang dem 5 km ialla fall och man mår så otroligt bra efter åt och jag tänkte nu kunna ja legat i soffan och troligen ätit chips men i stället så har jag tränat och tagit hand om min kropp istället för att göra motsatta.
jag känner hur jag har utvecklas att är mycket piggare i skolan och orkar mera efter bara någon vecka. Att kroppen visar en total förändring så fort. Det är suveränt tycker jag och jag känner mig även ganska stolt att jag gick ut och spring fast jag egentligen inte vela men nu ångrar jag verkligen inte de. Fast man jämt tänker samma tanke när man springer vad håller jag på med de här är ju skit jobbigt jag vill ju bara dö nu. Men man fortsätter endå konstigt de där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!