:(

Aaa som ni kanske har märkt så har jag inte tränat någon ting, jag vet inte vad som är fel höll igång så bra och sprang varje dag men nu har jag tröttnat igen. Varför ska det vara så jobbigt att motionera, jag bara ligger i soffan och fördriver tiden, jag pluggar inte ens. Vad är det för fel känner att jag behöver en ordentlig puschning så jag kommer igång med träningen igen. Behöver energi igen jag måste verkligen börja försöka nå min målvikt nu MEN
jag har nu köpt en bantingsmetod för hela 500 KR som heter lepigen superstrong jag hoppas den ska hjälpa mig på vägen för att gå ner några kilo i vikt HOPPAS nu ska jag hålla tummarna i alla fall det kanske ger mig lite puschning så jag kommer igång, väntar bara på att dem ska komma nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!