15/9

Har nu inte tränat ett tag och det var ett bra tag sen jag la upp första inlägget. Jag har ju såklart varit sjuk hur länge som helst och har inte alls kunnat genomföra några aktiviteter. Tråkigt. Jag vill uppnå målen under detta år. Jag satt och tänkte på lite nya ideer som jag kunna skriva ner i min blogg och jag kom på ett ny mål och det är att klättra i ett stort berg. Men haken är den att jag är så fruktansvårt höjd rädd och jag vet själv att jag kommer dö om jag skulle göra detta. Även så kostar det nog mycket pengar att utföra det och dem pengarna har man inte när man är 18 år  tyvärr. Men jag ska försöka skramla ihop pengarna och jag ska övervinna min höjdskräck innan detta år är slut. Jag hoppas ni kommer följa mig hela året i min blogg.
Imorgon ska jag i alla fall försöka träna lite på gymmet sen på lördag ska jag på zumba. HERREGUD
 hur ska det gå, jag kommer antagligen göra bort mig men jag ska försöka i alla fall. NI Kommer få se kort senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!