21/9

I lördags var jag på zumba men glömde skriva ut inlägget och berätta hur det var :D Jag kan bara säga en sak man såg frukansvärt rolig ut, det var även väldigt svårt. Jag är inte speciellt smidig men de gick bra jag klarade mig genom hela passet. Men jag har så fruktansvärt dålig kondition eftersom jag RÖKER måste sluta med det nu. Det är ju de målen jag satt upp att jag ska sluta röka och verkligen försöka gå ner i vikt. Ja men jag verkligen rekommenderar att gå på zumba om ni tycker om dans och vill Svettas. Jag längtar tills nästa lördag då det blir mer kurser på zumba så ska jag försöka vara lite mer rörligare den här gången :)
Ska på spinning i morgon och testa på det, har gjort det någon gång men inte alls varit något roligt men nu ska jag kämpa på och försöka härda ut i en timme :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!