TRÄNING är INTE så tråkigt som man tror !!

Jaa idag gick jag till skolan tog ca en halv timme så skönt :) så fuktansvärt varmt men endå hur härligt som helst. Men hem så cyklade jag , så jag lånade mammas cykel över helgen i väntan på att jag ska köpa mig en egen. Måste åka till gävle å köa mig en för här i bond hålan finns det inte ett dugg, Men nu har jag motionerat mitt idag och nu är jag nöjd med mig själv. SKa nu ställa miig och laga min hemma gjorda fiskgratäng. Jag lovar att det är en GRYM måltid. DEn är så jäkla god och speccielt bara nyttiga ingredienser. Allting känns otroligt mycket bättre nu när man har börjar rör på sig igen. det känns bra i hela kroppen och man blir små nöjd med sig själv :))) yeyy jag har kanske nu äntligen tagit mitt förnuft till fånga och göra någonting åt de här :) nu blir det fisk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!